"خلیل دردمند" از دُرچه اصفهان که همراه با مادرش به حج تمتع ۱۴۰۱ مشرف شده بود، پس از انجام مناسک حج تمتع در روز عید قربان توسط نیروهای امنیتی عربستان سعودی در مسجدالحرام دستگیر و به زندان منتقل شد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) با پیگیری‌های حقوقی بین‌المللی وزارت ارتباطات، استارلینک را ملزم به رعایت قوانین سرزمینی جمهوری اسلامی ایران کرد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.
پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال تحصیلی آینده منظور شود.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار اطلاعیه‌ای از موافقت شورای تامین شهرستان برای ورود زنان خبر داده که البته فدراسیون با این موضوع مخالفت کرده است.
پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این بازیکن جزو بازیکنان باتجربه آبی‌ها محسوب می‌شود و بازی ملی هم در کارنامه خود دارد. نام این بازیکن به دلیل مسائل حقوقی نزد ما محفوظ خواهد ماند.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری در انبار گمرک فرودگاه امام خمینی با دستورات و پیگیری‌های قضائی تخلیه خارج و تحویل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
در بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش آموزان آمده است: اگر چه از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
دادستان تهران با اشاره به پیگیری‌های گسترده امنیتی - قضایی برای کشف عاملین اصلی مسمومیت‌ها گفت: دو شعبه ویژه در دادسرای تهران برای برخورد با دروغ‌پراکنی‌ها و ترویج شایعات بی‌اساس تشکیل شد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه و قوه قضاییه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه می‌دهند.
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای، با اعلام خبر تجمع سکوت بیماران SMA به دلیل تأمین‌نشدن داروی ۴۰۰ بیمار مبتلا و پیگیری‌های متعدد برای تأمین داروی بیماران با وجود تأکید قطعی رئیس‌جمهور، تأکید می‌کند: «طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.»
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه تاکنون ۵تبعه ایرانی در بین جان باختگان در حادثه سئول هستند گفت: پیگیری‌ها از سوی سفارت ایران در کره جنوبی درباره آخرین وضعیت هموطنان ایرانی ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نتایج حاصله از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در سئول با مقامات کره گفت: متأسفانه تاکنون ۵ تبعه ایران در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
مهدی تاج در حکمی مشاور امور مجامع و مسئول پیگیری‌های ویژه فدراسیون را منصوب کرد.
بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت کشورمان رهاسازی شده که با سرعتی نسبتا خوب به سمت ولایت نیمروز افغانستان و سپس خاک ایران در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ